Canım, benimde doğumdan iki hafta sonra bacaklarımda his kaybı oldu. Allah muhafaza ama felç gibi. Yürürken bir anda bacaklarımı hissetmeyip düşüyordum. Tekrar hastane de yattım, 2 hafta gibi bir süre.. bir sürü araştırma yapıldı, hiçbir şey çıkmadı.. Zaten zamanla geçti. Narkozun etkisinden olduğu söylendi. Bazı vücutların narkozu atması zor oluyormus. Bende onlardan biriydim. Büyük ihtimal senin uyusmalarin sebebide odur. Zamanla azalıp, geçer inşaallah