cennetkokuluyavrum Gamzeliff bizde cuma nasipse olicaz huzursuz zaten sicaklarda bastirdi iyice kavruluyoruz umarim ates olmaz 😒
ebruk542 Gamzeliff 6.ay aşısında ilk gün yaptırmıyosun sadece sonra yaptırabilirsn cnm bizde yeni olduk ordan biliyorum
Gamzeliff ikiprensannesi53_ ikinci aydamiydi canm hemşire yaptırmayın demsti ondan aklımda kalmis biraz huzursuzluk yapıyor da dusnaldirsam iyi olcak
cennetkokuluyavrum Gamzeliff ayy canim zaten huzursuz sicakalrdan bayildi cocuklar uyuyamiyorlar simdi birde asi vala zor
Gamzeliff Alperenmomss çok şükür ateş olmadı biz dün olduk,ama birkaç gün huzursuzluk olur dedi canm huzursuzluk yapıyor az önce su döktüm çıkardım bı havalar sicak
Hobbalayarim Gamzeliff valla ben asi olduğu gün bile yaptırmıştım. O sağlık ocağında felan uzanıyorlar ya tiksiniyorum hastalık alır diye korkuyorum grip felan bebekler de geliyor o yüzden hemen yıkıyorum artık napayim
Gamzeliff Hobbalayarim bende yikadm canm ne yapayım sicakalrdan isilik oluyorlar cilt kuruluğu muz başladı bide sırtta
Alperenmomss Gamzeliff aşı yerini kolonyalı pamukla silmeni tavsiye edebilirim şişlik ve kaşıntı yapmiyor eczacı arkadaşım önermişti banada
dgn-adl1 Gamzeliff daha dün 4 ay aşısını olduk banyoyu sorduğumda ebe akşam yaptırabilirsin sadece 2. Ay aşısında 2 gün yıkama bebeği diyoruz onun hariç tüm aşılarda yaptırabilirsin demişti
Gamzeliff dgn-adl1 bende öyle hatırladım canm yinede hemşireye sordum dün olduk bugün için yaptirablrsn dedi bende bı su döktüm çıkardım