Fedoraxn Arkadaşlar trendyoldan korse alacağım sezeryan doğum yaptım da bu paçalı olanlar mı yoksa sadece beli saranlar mı iyi kullanıp memnun kaldığınız var mı satıcıyı da yazarsanız sevinirim
ilkaay0 Fedoraxn sezaryen doğum yaptım doktorumun tavsiyesiyle sadece beli sarandan aldım aşırı memnunum hiç göbeğim kalmadı görenler hayret ediyor şiddetle tavsiye ediyorum paçalı olanı giyip çıkarmak çok zor olur
Fedoraxn queen_bee bu sıcakta paçalı giyemem gibime geliyor ama bi yandan da bacaklarım da kalın sıkılaşsın istiyorum bilemedim ya 🤷♀️
ilkaay0 Fedoraxn ben medikalden almıştım ama trendyolda da aynısı var doğum sonrası toparlayıcı inceltici korse yazınca çıkar 3 kademeli cırtcıtlı