rivrivyapma dokun hisset kitaplarını ve sincap kitabın tekerlekli bir kitabı var onları bayağı seviyoe ve onlarla vakit geçiriyoruz. Yine cırtlı kitaplar ve çiftlikte saklanbaç kitabı falan da var. Gün içinde vaktin büyük çoğunluğu onlarla geçiyor. Okuyarak değil tabii ki sadece okursam sıkılıyor. Cırtlı kitapların cırlarını söküyor, ben takıyorum. Saklanbaç kitabında sayfayı açma kısmından kendisi açıyor. Dokun hisset kitabında da hayvanların üzerindeki tüylere falan dokunuyor.
Ben yemek yaparken ona da kaşık ve tencere veriyorum. Biraz onlarla gürültü patırtı yapıyor. Yemek yerken Şarkılar söylüyoruz. Ce-e oynuyoruz. Büyük bir ayıcığı var. Onu önüne koyunca gerçek sanıyor ve kahkaha atarak sarılıp duruyor ayıcığa 😂 ellerinden tutup yürütüyorum arada. Odaları geziyoruz yürüyerek. Bu kadar 🤷🏻♀️ bütün bunlar haricinde zaten ayrılık kaygısı yaşıyor şu an. Kucağımdan inmiyor ve sürekli kucakta olmak istiyor. Bol bol sarılıp kucakta oyalanıyoruz yani