Kalban92 Hipp combiatic kullaniyoruz ancqk bebegimi doyurmuyor gece hipp organik aldim onu veriyorum bi sikinti olmaz dimi dun gece yatarken verdim daha tok tuttugu icin sanieim daha gec acikti
Adenikoveannesi Kalban92 combiotic tok tutmuyor canım bizde kullanıyoruz hipp olanını da kullandım bi kaç kere oda aynı. Organik olduğu içinmiş birde gaz için bağırsakları rahatlatıp kolay sindirildiği için .
Medihayldz Kalban92 hipp organik kullanuyoruz tok tutuyor. Bızım hemsırelerımız hıpp markasını onermıstı aptamıl markadını denemedım ama bir anda mama degıstırmek kabızlık gaz vs acısından tehlıkelıdır bılgınız olsun.
ayfernaz Organik olanı da nişastalı ben tercih etmedim o yüzden. Aptamili deneyin bi bence tok tutuyor
Kdrsbk1 Ben aptamil kullanıyorum gayette kilo aldırdı hatta ek gıdaya başladım simdiden tatlandırmak cokkk iyi gerçekten sizde oyle yapın olmaz mı kilo alımı icin 4 ay 28 gunluk benim kız tavisiyede bulunmak istedim
duruaksoy bende hipp denedim hiç tok tutmuyor, gece 5 kez kalkıyordu, şimdi aptamil veriyorum, gece uykuları bile düzene girdi
Kalban92 duruaksoy kabizlik yapmadi dimi hangi mamayi denediysek hipp combiatike geri donduk bu yuzden kabizlik ciddi problemimiz
ozlem_oz o mamanın da içerik olarak pek farkı y6ok aslında bir de nişasta var onu görünce almamıştım ben. aptamilden çok memnun kaldım baya tok tutuyor besleyici bir mama