atlasssbebek 2 gün önce Sezeryan oldum dikiş göbeğimin altında kalıyor katlanmış daha şiş vücudum yanma var kızarıklık falan yok geçer mi acaba
Rumeysnil atlasssbebek evet göremiyodum ameliyat yerimi aşağı sarkıyo göbek yanmada muhtemelen iyileştiği içindir idrarınızı yaparkende olur ama enfeksiyon riskine karşı doktorunuza yazın
atlasssbebek Rumeysnil enfeksiyon olmaz inşallah çünkü doktorum çift dikiş yaptım dedi dışı değil zaten içinin acıdığını biliyorum inşallah geçer
Rumeysnil atlasssbebek o da normal benim hamilelikte çok şişmişti doktora sormuştum ne zaman iner diye sezeryandan sonra daha çok şişecek demişti o iner zamanla