Mtmtmt sizin çocuğunuz aynı benim çocuğum. Yaşları, cinsiyetleri ve davranışları… tek fark fazla hareketli değil.
Ben de iki hafta önce çocuk ve ergen ruh sağlığı doktoru yani çocuk psikiyatri doktoruna götürdüm özelde. 1 saat boyunca gözlemledi diyalog komut oyuncaklarla oynama her şeye baktı. Sosyal gelişim geriliği gibi duruyor otizme benzetmedim dedi.
Şiddetle kreşe vermemizi önerdi ve gelişim değerlendirmesi için öğretmene ulaştırmamızı istediği bir kağıt verdi. 2 ay sonra tekrar bu kağıtla gelin dedi.
Bugün kreşte 5. Günümüz. Bilirsiniz alıştırma sürecindeyiz. Öğretmenini sevdi ordaki aktiviteleri tam olmasa da yapmaya çalışıyor. Benim umudum tam. Sizin yerinizde olsam ya başka doktora götürürüm ya da 2 ay kreş sürecini gözlemlerim ondan sonra doktor arayışına girerim.
Paketli gıdalardan uzak duruyoruz ve balık yağı kullanıyoruz. Evde de ilgiyi arttırıyoruz ve çokça uyarana maruz bırakıyoruz. Yeni şeyler keşfetmesine izin veriyoruz. Stress yapmıyoruz ona şüpheyle bakmıyoruz. 🌸