Ardarya001 kafana takma, ben de çok üzülüyorum çok kafama takıyorum şu an çok daha kötü bir durumdayım bebeğim de besin alerjisi çıktı. O sebepten her halimize şükretmeyi bilmemiz gerekiyor diye düşünüyorum. Sağlıklıysa çok şükür ne diyelim, bu zamanları güzel hatırlayalım boş ver sıkma canını