Bebeğim sürekli emmeye başladı her saniye her dakika, sırt ağrım var zaten koltukta oturuyorum bir süre sonra sırtım çok ağrıyor kalçam ağrıyor
Siz nerede oturup emziriyorsunuz? Emzirme sandalyesi diye bir şey var mı acaba öyle bir şey mi almak gerekir?
Her şeyimiz ayrı sıkıntı ya çok yoruldum 😭