Momy5 Kızım 1 ay 3 günlük. Anakucapında en alt kademeye de alsam bebeğim oturur gibi duruyor. Aslında yenidoğan uyumlu ama oturur gibi durunca koymka istemiyorum. Sizler koydunuz mu 1 aylıkken