İlk kızımın 6 aylıktı berbere götürdüm makineyle traş ettiler saçları güzel olur diye daha beter oldu kıvırcık saçlı lüle biraz da tarıyoruz 1 saat sonra taranmamış gibi duruyor toka bağlasak kayıyor.
İkinci kızımın da ona istinaden hiç ellemedim galiba kıvırcık lüle arası olacak tarıyorum geri bozuyor dağınık önler pes ettim artık 😂