Kızlar oğlum 14 aylıkken 11,160 gr dı şimdi 17 aylık 11,5 falan çıkıyor evde kendim tarttığımda. Şimdiye kadar kilo alımında hiç bir sorun yaşamadık ama bu aylar sanki çok az kilo almış gibi geliyor kontrolümüze 1 ay var doktorumuz ne diycek merakla bekliyorum ama burdaki annelere de danışmak istedim sizce de çok az mı kilo almış ve doyurucu kilo aldırıcı tarifleriniz varsa yazar mısınız..