Merhaba kizlar bugün oğlumu parka götürmüştüm her zaman gittigim bir yer büfesi var bir de ordan açık dondurma ev yapımı olarak ilk defa ondan aldım sade sütlü ilk defa yedi normalde yedirmezdim de birşey olur mu sizce 19 aylık
Bir de ağzının kenarı bir an kızardı ama geçti sonra süt alerjisi yok ama neden oldu anlamadım