Yamhasoz Keisnlikle canım benden tavsiye doktorum da aynı şeyi söyledi her uyandığında emzirirsen ne sen ne çocuğun 1,5 -2 yaşına kadar kaliteli gece uykusu yapamazsınız dedi.Ağladığında bir şekilde geri yatır yatağından alma gece olduğunu uyku vakti olduğunu anlat dedi.Odası karanlık olsun çok aydınlatacak bir gece lambası olmasın dedi.Ben zaten birkaç gündür deniyordum saatleri uzatarak emzirmeyi azaltıp en son gece emzirmesini tamamen kesmeyi düşünüyorum.Öyle ki 30 dk da 15 dk da kalkamaya başlamıştı son zamanlarda bu gidişe dur demem gerekti bakalım inşallah başarılı olabilirim