EsmaTugra canımsın :) bak ne diyeceğim. Kilom gayet normal ve olmasa kaç yazar. Yani evlenmişim, çocuk doğurmuşum hem de sezeryanla. Karnım var azıcık ama olsun yani. Niye gocunayım.? Tutturmuşlar bir karnın kalmış türküsü. Ya tabii olacak. Karnımda, yara izimde bana çocuklarımı hatırlatıyor. Benim doğum lekem değil ama doğurduklarımın bende bıraktığı mucizevi bir leke. İnsanlar kötü görmeye ve kötülemeye bayılıyor.