Zeynepadem Kızlar 3 buçuk ay oldu hala adet olmadım amaiki gündür oldum ama çok az az oluyorum acaba emziriyorum diyemi adetm bitti gibi bügün 3. Gün az az oldu neden acaba bilen varmı ?
snyck Zeynepadem 3.ayda 2 gun kanama 4.ayda 2 gun kanama oldu galiba adet dedim ama kisa kisaydi 6.ayda tekrar oldu 7gun baya yogun sürdü hee dedim bu sefer tamam 😊 başlarda az az olmasi normal demisti doktor
Zeynepadem snyck hm iyi bari doktor da öyle demişse rahatlattın beni daha oğlum küçük hamilemiyim diye stres etmekten psikolojim bozuluyodu çok sağol 🙏 dediğin gibiyse bekleyeyim bakalım ne olur 😃