Kızlar oğlum 35 aylık sürekli ağliyor, bağırıyor. Sürekli mız mız ne yapacağımı bilmiyorum. Sabır kalmadı artık bende. Kızmayım diyorum bir süre sonra bende bunalıyorum artık. Şunu yapalım diyor tamam diyorum hayır istemiyorum diye ağlamaya başlıyor bu seferde. Eşim senelik izninde bir yerlere gidelim diyoruz olmuyor gitmicem gelmicem. Bunu yaşayan var mı? Nasıl yaklaşalım siz ne yapıyorsunuz?