Emine_elis canım benim kızımın on gündür gözleri kızarıktı. Ben başta çok ovalıyor ondandır dedim açıkçası. Doktora ikinci gün yazdım bu arada dört üst diş çıkıyor uyumuyoruz diye de belirttim. O zaman ondandır gözlemleyin çoğalıyorsa getirin dedi. Dün akşam bir anda uyanınca tamamen kıpkırmızı oldu yavrumun gözleri. Bu sabah gittik doktora Gıda alerjisi dedi, doğduğundan beri de süt ürünlerine alerjisi var bu arada. Neyse Damla verdi. Umarım geçer. Hiç iyi görünmüyor yavrucağzım. Çok üzgünüm. 😞diyeceğim o ki gözlemle yarına kadar baktın geçmiyor mutlaka götür için rahat etsin en azından. Ben geciktim diye vicdan azabı çekiyorum.