DenizSerap benim oğlumda 9 Eylül doğumlu aynı böyle
Ya bi kere birinin evinde lavaboya girmedi ogrenc kokuyo dedi çok zorluyor bu huyu
Ve temas asla sevmiyo hiç kimseye kendini öptürmüyor kaynanam kayinbabam sırf bu yüzden yobaz diyolar çocuğa onun huyu fa böyle anlamıyorlar