Oğlum 10 Eylül başak burcu. Allah’ımm hiç mutlu edemiyorum oğlanı. En keyif aldığı anda soruyorum annecim mutlu oldun mu? Diyorum
Hayır hiç mutlu değilim diyor😂😂😂
Takıntılı.
Düzeni bilmem ama kötü kokan ve kirli plan bir şey görünce hemen anneee diye seslenir.
Bir keresinde birine “ çok kötü kokuyorsun” demişti ben orda yerin dibine girmiştim kakshşfşyğspyldş😂
Memnuniyetsiz ama çok zeki ♥️