Minico evde etkinlik olarak yaptığımız tek şey sulu boya diyebilirim. İlk 10 dk birlikte boyuyoruz sonra kızım işi komple bana yıkıp kendisi başka bir şeyle oynamaya başlıyor. Kışın da evdeyken arada bir kinetik kumla oynuyorduk ama etraf kirlendiği için çok tercih ettiğim bir etkinlik değildi :) aslında birlikte yaptığınız her şey, beraber oynadığınız her oyun, okuduğunuz her kitap verimli vakit. İlle de bir şeyler öğrensin diyerek kendinizi strese sokmayın, en basit evcilikten bile onlar hayata dair birçok şey öğreniyorlar