16022023
Merhaba, ben geçen gün 2.5 aylık bebeğimle kuzenimin düğününe gitmek zorunda kaldım. Sese doğrudan maruz kalmaması için en arka masaya konumlandık. Salona girdiğimiz ilk andan itibaren onunla göz temasını bir an olsu bırakmadım ki huzursuz olmasın. Pusetten hiç çıkarmadım. Bir süre şaşkın ve korku dolu gözlerle etrafa baktı ama kısa bir zaman içinde sakinledi. Müzikli ortamdan hiç ayrılmadan üstüme örtü örtüp emzirdim, güven ortamı oluşturmaya çalıştım. Bu sayede 1 saatten fazla düğünde kalmamızı sağladı. Ben, “en fazla yarım saat dayanır” diyordum 🥲