Okuyanbiranne benim de oğlum aynı yaşına girecek 15 gün sonra hala direk katı birşey olduğunda çiğnermiş gibi yapıp ya atıyo yada direk kendini boğuyor 🤦♀️ zaten mama ile beslenen bir bebek iki öğün ek gıda veriyorum genelde çorbaların hepsini çok sevdiği için ekmek doğrayıp yediriyorum yada yoğurta aynı şekil, organik bebe bisküvisi, yemek sularına ekmek banıp veriyorum yada ne yemek varsa suyuyla bir veriyorum direk , aralarda meyve kavun muz şeftali severek yiyor oda işte bi yiyo bi boğuyo kendini çözemedim bu şekil geçiyor öğünlerimiz 🤦♀️