ikicocukluAnne_ ben ilk 15-20 gün ne varsa yemiştim valla ne denk gelirse ama bol bol rezene çayı içmiştim. Pilates eğitmeniyim aynı zamanda bikini fitness yarışmacısıyım o yüzden diyet ve antrenmanlara başladım bile ( diyette sabahları 3 yumurta ve yulaf öğle ve akşam tavuk ya da köfte ve pirinç tüketiyorum , bol salata yiyorum) gün içinde yine rezene kayısı çayı rezene yeşil çay vs içiyorum asla şeker tüketmiyorum ve haftanın 6 günü antrenman yapıyorum