O1Anne idrar tahlili almak cok zor kız bebekten. Biz de hep ilk seferinde enf çıktı. Ufacık kaka kalıntısı olsa yanıltıyor maalesef. O yüzden çocugu yıkayıp öyle poşet takıyorum. Sonra eşim hastaneye götürüyor numuneyi. Anca öyle temiz numune alabildik.
Bahsettiğiniz belirtiler destekler nitelikte ama başka bir şey varsa diye teyit edin isterseniz.