Hanımlar merhaba,
Bebeğim 21 günlük, henüz belirli çocuk doktorumuz yok haftaya gidicez ama devletin karşıladıklarını(yani aşı takviminde olan özel olmayan aşıları) özel hastanede de ücretsiz vuruyorlar mı yoksa tamamı sağlık ocağında mı vuruluyor? Özel aşıları biz temin edip yaptıracağız zaten değil mi? Etrafımda danışacak kimse yok da sormak istedim sizlere.