Biz boyalı teslim almıştık evi o yıllar da 1250 TL depozito vermiştik avukattan duymuştum aslında boyatmak zorunda değiliz ama yine de temiz aldık diye temiz bırakalım dedik ev sahibi de boyatmamizi istedi zaten. Eşim adama ya depozito yu say ben boyatmayayim yada ben boyatayim depozitayi alayim dedi adam depozito kalsın ben boyatirim dedi şimdi aramış depozito karşılamıyor şu kadar daha para gönder eşimde deseydin ben boyatirdim zaten dedi inşaat sektöründe çalışıyor tanıdık da vardı biz boyatirdik ama adamın lafına güvenip uğraşmak istemedik biz paranın üstünü göndermek zorunda mıyız acaba