İyi akşamlar hanımlar benim oğlum 10 aylık ve geçen gün yataktan düştü ve şiddetli şekilde ama sustu bir kusma hiçbişey olmadığı için takip ettik o gün sağlık ocağına götürdüm bişey olmaz dedi ertesi gün kafası şişti çocuğumun hemen hastaneye götürdüm tomografi felan çekildi ama temiz çıktı doktor bir krem yazdı ödem atıcı diye kafası yumuşak ve şiş 5 gün oldu halen inmedi başına gelen var mı ne zmn iner tekrar götürmeyi düşünüyorum 😢