N123 Maviimm merhaba cift rahim oldugu icin sezeryanla aldilar bebegi cunku kanamamin cok olacagini soylemisti doktor sana eziyet olur demisti. Ayrica 40 ı ciktiktan sonra gel duzeltelim orayi demisti.
Ecemsultan Maviimm ben 2 tane normal yaptım. Bunda da ne olur bilmiyorum doktor sıkıntı olmaz demişti normale Aldı
Maviimm Ecemsultan çok sevindim arkadaşım hamile çift rahimli. Normal doğurabilir mi diye çok düşündük