Merhabalar kolay gelsin herkese kızım 6 ay 6 günlük 4-5 aya kadar kusması hiç ama hiç olmadı ama suan acayip kusuyor doktor ilacı verdi mamaya koyuyorum ama ben direk suya koymadan mama hazırladığım zaman içine boşaltıyorum ilacı doğru yapıyor muyum acaba kullanan yardımcı olabilir mi ve kusma devam editör bir haftadır kullanıyorum ne kadar süre kullanmam lazım ?