purpleblue benim kızımda erken doğdu 36 haftalık doğdu demekki benimkide o yüzden olabilir inşallah bizimkide düzene girer cumartesi günü 7. Gün olucak kaka yapmayali olmazsa bi acile götürüp bende istiycem şurup doğduğundan beridir bu sorunu yasiyoruz