Zehrakizim06 bir çay kaşığı yetersiz gelir. Ya öncelikle şöyle söyleyeyim bazı anneler ve doktorlar mamadaki suyu yeterli buluyor bebeğin ekstra suya ihtiyacı olmadığını düşünüyor. Siz yine araştırın, aklınıza hangisi yatarsa onu yapın. Ben 3 buçuk aylık bebeğime mamadan sonra 20 cc ye kadar veriyordum. Siz de 10 cc verebilirsiniz. Tabi ki çok şişirmeyin midesini. İçmek istemezse zorlamayın. Doktorum bana ne kadar içiyorsa ver ama 30 u geçmesin demişti.