Benm bebeğimde bir ara hiç birşey ağzına sürmüyordu ben çeşit çeşit tarifler deniyordum yesin diye sürekli sabah öğle akşam yemek meyve herşeyi teklif ediyordum yemiyordu tabi. Sonra birşey denemeye karar verdim hiç yemek vermedim birşey yesin diye denemedim hiç ama emziriyordum sadece emzirdim su verdim artık hiç uğraşmıyordum takmıyordum yesin diye artık bir gün öyle acıkmışki açlıktan ağladı galiba meyve püresi yoğurt verdim yedi akşam da sebze çorbası yaptım yedi yani demek istediğim bir süre hiç uğraşmayın birşey vermeyin emiyorsa emsin mama içiyorsa onu içsin uğraşmayın bence işe yarar kesinlikle