Tsbra Kızım 2400 doğdu bugün 3 aylık oldu kilosu 5 kilo az gibi geldi bana sizin bebişlerin kilosu nasıl anneler
Bebegimannesi Tsbra benimki de 2600 doğdu 5300 kilosu bana da az geliyor ama hemşire ayda 600 gram alması gerekiyor 550 gram almış o yüzden çok sıkıntı değil dedi ama ben yine de her fırsatta emzirmeye çalışıyorum 😂
Tsbra Bebegimannesi işte emmiyor bebeğim sadece mama kullanıyoruz bana da çok az geliyor bilemedim ne yapacağımı benim doktorumda ayda 1 kilo alması gerekiyor dedi bu ay 700 gr almış 🤦♀️
Mila27 Tsbra beslenmesini nasıl yapıyorsunuz mesela kaç saatte bir kaç cc süt veriyorsunuz gündüzleri bini de geceleri
Zeynepgokce23 Tsbra alır annesi bir bakarsin göbekli bir bebişin olmus seni mi emiyor mama ile mi besleniyor
Tsbra Zeynepgokce23 doğumdan sonra ameliyat oldum sütüm çok azaldı 30 cc anca geliyor o yüzden mama içiyor
Zeynepgokce23 Tsbra olsun olsun mama da olsa anne sütü de olsa büyüyorlar zaten doktoruna danış istersen belki kilo almasına yardımcı mama önerir
Tsbra SedefDoga senaa2508 hahahahaha maşallah anneler nasıl beslediniz öyle keşke benimkide bir an önce toparlansa öyle 🥰
senaa2508 Tsbra valla benimki sadece anne sütü akıyor 😆 ama memem kopacak yakında artık 🤣🤣 yapı meselesi birazda sağlıklı olsunlarda zayıf şişman önemli değil 😇
Tsbra Zeynepgokce23 evet her mamayı denedim kabızlık yaptı birtek sma mama yapmadı onu kullanıyorum mecbur sağlıklı çok şükür bende öyle diyip sakinleştiriyorum kendimi 🤣🥰