Kesinlikle ama kesinlikle koli halinde balmar süt almayin eşim almış anpa grostan bozuk çıktı kızlarım içti ve istifra etmeye başladılar hastaneye götürdük salgın var dendi bizde sanıyoruz ki salgın yüzünden bugün süt istediler verdim ikiside kustu kusma ve ishal sebebini anlamış oldum benim başıma gelen sizin başınıza gelmesin diye açtım bu postu genelde günlük alırdım eşim ilk kez koliyle aldı sorun çıktı