2lokummannesiii Bebeklerinizin ne zaman cinsiyetini öğrendiniz? Oğlumda 12 haftada kız 13.haftada erkek dediği için yanılmak istemiyorum. Tekrar aynı şey olmasın diye sormaya çekiniyorum doktora😂
uykusuzanne__ 2lokummannesiii oğlumda 4 buçuk aylıkken öğrendim kızımda 5 aylıkken öğrendim cinsiyetini
Sndr15 2lokummannesiii hamile olduğumu öğrendiğim de 10 haftalikti ikinci kontrolumde yani 12 haftalık iken erkek olduğunu öğrenmiştim .. 🙃
2lokummannesiii mormeneksee Doktorda 12-14 haftalıkken belli oluyor dedi en iyi ihtimalle ama. Bu değişiyor tabi.
uykusuzanne__ 2lokummannesiii kızım kendini göstermedi oğlumda geç gittim o yüzden geç öğrendim doktor önce kızıma erkek dedi sonra kız dedi net bir şekilde
Sndr15 2lokummannesiii yeni evlenmistim ilk hamileligimdi ara sıra mide bulantılari oluyordu ama ihtimal vermedim aklımın ucundan bile geçmedi ablamın ısrarı ile test yaptım bi cizgi hafif silikti bende yoktur dedim 1 hafta sonra tekrar test yapıp çift cizgi görene kadar o yüzden böyle geç ogrendim😄😄😄
Ucansupurge 2lokummannesiii pek bir utangaçti 😁 yüzünü gösterdiğinde 33 haftalikti. Hep popo gördük 😁
seyhannhri Ilk oğlumda onıkıncı haftada bılındı. İkincide ıse sekızıncı haftadan sonra nift testı yapıldı. Orda genetık testıne bakılınca cınsıyet de bellı oldu. Yanı cok erkenden oldu bu