Kızlar merhaba engelli maaşı ile araba alacagiz ama raporda eski engel oranı 96 iken suan ki 91 oldu . Bu tam olarak araba almada ya da arabanın modelini yüksel almak isteyince orada etkili mi .Maaşıni falan etkiliyor mu o kişinin yardmcı olursanz çok sevinirim