bayanukuslu Eslemsmom_81 canım aydında yakarca derler minnacık gözükmeyen bi sinek gibi bişey. Yakarca ısırmış. Cumartesi benim kızı da ısırdı bacakları aynı bu şekildeydi. Fenistil diye bi krem sürüyorum ben. Doktorumuz vermişti. Eczacıda dedi aynı kremi. Bi sor istersen öyle kullan canım
Eslemsmom_81 Sağlık ocağına götürdüm öyle göz ucuyla bakip alerji dedi jel verdi yaralarına sürmem için ama dediğinizi de bir araştırıp süreceğim sinek de yok aslında evimde ondan biraz ürktüm açıkçası teşekkür ederim yine de 🌸
Eslemsmom_81 Papiii ama sadece kolunda be bacağında var bir kaç tane su çiçeği olsa her yerinde olmaz mıydı🧐