Bebeğim 13 aylık ve çok çok çok hareketli. Asla oturmaz ve sürekli yaramazlık yapıyor 😊 yaramazlık yapması çok önemli değil ama enerjisine yetişemiyorum ve ilerde dikkat eksikliği olur diye korkuyorum. Asla hayır lafından anlamıyor (lafımı dinlemiyor). Ne söylesem anlıyor, ayakkabını getir vs deyince anlıyor çünkü. Hayırı nasıl ogretebilirim bilmiyorum. Sürekli bı yerlere tırmanmak istiyor, her şeyi yere atıyor. Biliyorum meraklı olması vs çok normal ama ben en azından hayır dediğimde bir şeyi yapmasın istiyorum. Bunu aşabilen var mı, nasıl ogrettiniz fikirlerinize tecrübelerinize ihtiyacım var 🌸