Sizde de oluyor mu bilmiyorum ama birisi bir post açıyor diyelim soru soruyor cevap yazıyorsunuz. Sonra o kişi asla teşekkür etmiyor beğenmiyor vs hiç bir şey olmamış gibi. Ben buna acayip kıl oluyorum ya. Tamam teşekkür etsin minnet duysun diye kimse cevap yazmıyoruz ama yine de insan bu kadar odun olunmaz diye düşünüyor. Bu da böyle bir iç dökmeydi okuduğunuz için tşk 😒