Esmer16 Merhaba kızlarım korunma yöntemleri hakkında önerileriniz nedir doktora mi yazdırmak gerekiyor ilaç falan yoksa eczanede alınıyormu direk…
irem25 Esmer16 ben ikinciye sürpriz bir şekilde hamile kalınca üç aylık iğnelerden aldım doğum yapalı 16 gün oldu 40 ım çıktıktan sonra iğneyi vurduracağım inşallah yan etkileri olmaz ama her halükarda 3. Çocuktan iyidir 🤦🏻♀️
benkosarim Esmer16 doğum kontrol haplarını devleti karşılamıyor doktora gitseniz de sadece marka öneriyor emziriyorsanız cazerettq da doğum kontrol hapını alabilirsiniz
Nurtkn4242 irem25 ben 1 yıldır kullanıyorum 3 aylık iğneyi içiniz rahat olsun tek sorun regl olmuyorum ben rahim duvarını kalınlaştırıyor her beden bir değil elbette ama tekrar hamilelikten iyidir🥰
askmoglum seninanonim yan etkisi oluyor mu hapların bende kullanacağım cerazetteyi önerdi doktorum kilo yapar kanama olur vs dediler ama doktorum aksine adetini düzene koyar demişti
Iki_pasa_annesi Esmer16 hap kullanmadım hiç hep geri çekilmeyle korunduk sezaryan olduğum için olmasını istemiyorum hap günlük ve saatinde kullanıyor galiba bi akrabamız öyle demişti o yüzden saati geçer unuturum onada güvenmiyorum
benkosarim miragunes19_ emzirenler hep o hapı alıyor içinde pregeston hormonu olmayan tek ilaç o yan etkisini bilemiyorum ben Yasmin içtim hep emzirmiyorum diye
miragunes19_ benkosarim doktora danışıp mı alim yada direkt eczaneden alayım mı ben kullanmayı da bilmiyorum daha önce hiç kullanmadım
Parsdunya benkosarim yan etkisi adet olamıyorsun 😁 ben doğumdan sonra bir kere adet oldum. Hapı.ictikten sonra birdaha olamadım. 4.ay bitiyor
benkosarim Esmer16 evet eczaneler veriyor direkt 3 aylık yine adet kesintisi yapabiliyor ona dikkat edin Bir de iğneyi sormadan doktora kullanmayın