Ozozoz7 adliyeye gidip dilekçe veriyorsunuz, eğer 1 yıl dolmadıysa otomatik olarak çekişmeli boşanma davası açılıyor (çekişmeli boşanma davaları da bi hayli uzun sürüyormuş) 1 yılı geçtiyse de normal bi şekilde dava açılıyor bireylerin karşılıklı birbirlerinden istekleri protokol şeklinde hazırlanıyor diye biliyorum
Bu arada adliyeler tatile 1 hafta önce girdi, dilekçe alırlar mı bilmiyorum arayıp öğrenebilirseniz o şekilde yol izlersiniz