Kızlar kızım 6kilo 60 gram çıktı 100 gram düştüler. Hele 2 3 hafta önce 200 gram düştüler, kilo takip kağıdı varya oraya düşüp yazıyorlar doktor bile şaşırdı neden 200 gram düştüler kıyafetin ağırlığı 200 gram olmaz diye, 3.ayında 90 gram düşmüşlerdi mesela çok saçma değil mi ya şuan 4 aylık ve 100 gram düşürmeleri normal mi hadi 50 gram neyse anlarımda sizin kaç gram düşüyorlar acaba