senaaaaaaaaa 4 ay önce doğum yaptım lohusalık dan sonra 10 güne bir adet oldum son olmamdan bu yana olmadım sizce hamilemiyim emzirirken hamilelik belirtileri nelerdir bilen acill yardım etsin