Busraa12 Selam. Verem aşısı sonrası bebeğimin kolunda iltihaplanma oldu patladı aynısını yaşayan var mı mikrop kapmaması için ne yapmam gerekir.
benimbebegim Busraa12 Ben temiz pamukla temizlemiştim tekrar oluşmadı verem aşısının izi kalırmış o yüzden her bebekte olurmuş zamanla kabuk bağlayacak biz şuan 9 aylığız yeni yeni kabuk oluşuyor
Yekbarnes Busraa12 benimki de 3 kere patladı tekrar kabuk bağlıyor. Genelde banyodan sonra oluyor bizde
Melovealp Bizim 2.ayda yaptırdığımız aşı daha yeni yeni kabardı yara oluyor.4 aylıyız.Bayağı şiş ve kırmızı ama henüz iltihap olmadı.Bu aşının tuttuğunu gösterir dediler bana büyükler.Bende merak ediyorum acaba bakımı nasıl yapılmalı?