Arkadaşlar merhaba. Tecrübe sahibi olanlar yazarsa çok sevinirim. Bebeğim kesinlikle gündüzleri uyumuyor zaten sallanarak uykuya dalıyor max en fazla 15 dk uyuyor o da 1-2 saat salladıktan sonra. Uykusuz olduğu için de bütün gün ağlıyor mızmızlanıyor artık kafayı yemek üzereyim. Akşamları 22:00 de zar zor uykuya dalıyor gece acıkınca kalkar hava aydınlanınca da tamamen güne merhaba diyor. Yaklaşık bir aydır bu şekildeyiz bu uykuları nasıl düzenli hale sokabilirm