5 ay 6 günlük bebişim var. Uyku harici doğru dürüst durmuyor. Kucağıma alıp ayağa kalkınca duruyor gülüyor ana kucağına veya yere yatirinca 5 dk durmuyor 🤯 sabahları biraz daha uysal ama ikindin uykusundan uyanıp gece uyuyuncaya kadar hep mızıltısı ile uğraşıyorum. (10da uyuyor genelde) geçer mi bu durum yaşayaniniz var mı? Diğer çocuklara bakiyorum yattığı yerde bir sıkıntısı yoksa yatıyorlar benim bebem hep kucak istiyor bu durum beni strese sokuyor 😓 bunu yazarken de yere yatırdım dış kaşıyıcısını verdim bir dk geçmedi ağlamaya başladı😢