bebitonunannesi_ Evet, ağda yapalı üç gün oldu bacağıma ve tüy çıktı bile hormonlardan dolayı çok çabuk çıkıyor tüy,napnam lazım? Lazere mi gitsem diye düşünüyorum 🤔
Yusufff-41 bebitonunannesi_ lazer çok büyük bir rahatlık canım kesinlikle imkanın varsa git gebelikten önce gidiyordum hamile kalınca ara verdim dokuz ay boyunca doğuma girerkende dahil 3 defa temizlik yaptım vücudumda bir şeyde yoktu çok aşırı tüylenmesi olan biriyimdir normalde çok rahat ettim
Nilunas bebitonunannesi_ galiba adet öncesi hormonlar çok çalıştığı için daha hızlı uzuyormuş tüyler öyle duymuştum
keskebirazuyusam Ayyynıı sizin gibiyim ya. Bacak, koltuk altı, bikini hepsini ağdayla alıyorum 3 gün sonra hemen kökleri beliriyor deli oluyorum
Yusufff-41 bebitonunannesi_ canım ben dokuz seansta rahatladım doğumdan beş ay sonrada tekrar başladım iki ayda bir gidiyorum buz lazere gidiyorum lazerden sonra tüyler çıkıyor dökülüyor tekrar çıkması uzun sürüyor her seansta daha da azalıyor ilk üç seansa on beş günde bir çağırıyorlar bir seans bir kontrol yapıyorlar sonra ayda bir gidiyorsun tüyün çıkma süresine göre sonraki seanslara iki ayda bir gidiyorsun senin kıl yapına göre bilgi veriyorlar kaç seans gitmen gerekiyor diye
bebitonunannesi_ Yusufff-41 fiyatı nedir? Gitmeden önce ağda filan yapılmasi lazım mı? Birde kimisi buz lazeri önermiyor memnun musunuz
Yusufff-41 bebitonunannesi_ ağda yaptırdı isen kıllar çıkınca jilet ile alıp gitmen gerekiyor ben kocaelindeyim burda 2200 6 seans komple bacak genital koltuk altı tüm vücut istersen de 4000 benim gittiğim yer kampanya yapıyor bana uygun olan varsa alıyorum iki sene önce yüz bölgesi dahil 8 seansı 1350 TL vermiştim
DenizAlyaa bebitonunannesi_ taa üniversite zamanımda gittim lazere 2017 felandı ve çok çok çok rahat ettim düğün günümde bile agdayq ihtiyaç duymadım. Hamileliğimde 2 kere felan temizlendim hormonlardan uzadılar. Şuan bebegim 2 aylık tüylerim çıktı tekrar gitmem gerekiyor ama yine de sürekli temizlik gerektirecek ölçüde değiller. Kesinlikle lazer çok büyük rahatlık
UraSsmom bebitonunannesi_ Vallaji lazer sultanlık. Ben 6 sene falan oldu tüm vücut gitmiştim bekardım evlenince çocuk olunca hormonlar vs yeniden çıkar dediler ama çıkmadı çok rahatım
Kiri57 bebitonunannesi_ doktorum gitme boşuna parana yazık olur demişti emzirirken hiç bir faydası yok muş yavvv çok kötü maket bıçağına devam ediyorum ben
UraSsmom Sonsuz18 Valla hiç bilmiyorum ben hastanede çalışıyordum ama başka bi yere gitmiştim cihazı inan hatırlamıyorum ama çok memnunum bence çok da farketmiyodur
Miniktirtillarim bebitonunannesi_ lazer candir ben bekarken gitmistim sadece bikini ve koltuk alti bolgesi 6 yil mis gibi gezdim ta ki gebe kalana kadar. Doguma son 3 ay kala falan baya uzamisti düşünün ben 2 dogum yaptim bu arada koltuk altim gene cok müdahale istemiyor ama ozel bölgem icin tekrar gidicem valla tum vucut Bacaklarima agda yapiyorum dediginiz gibi 4. Gun sabahi cikmista bas vermis uzamis gibi oluyor.