Birbebekkkbircicek 2 yaşında oğlum agzını tutuyordu baktım aft var moralim çok bozuldu cunku kendimi bildim bileli vardır ben de, hangi ilacı kullanmalıyım
Cocolingo Birbebekkkbircicek dut şurubu kullanabilirsiniz. İlaç olarak kenacort-a orabase minicik aft üstüne sürerseniz bir iki günde geçer
midekoruyucu Birbebekkkbircicek siz kendinizde çıkan için b12 kullanın geçer. Bebeğinize de bol meyve yedirin. İlaç değil de karadut şurubu idi sanırım iyi geliyor diye biliyorum
Prensesinci Birbebekkkbircicek temiz bir tülbent ve çok minnak karbonatlı su ile temizliyodum ben yinede danış istersen ben eskileri biraz dinliyorum
Sedacyln Birbebekkkbircicek karadut özünü suyla karışyor meyve suyu gini içir canım o çok iyi geliyormuş ama doğal olanından markettekilerden değil
Ozvrl Bizde aynı durumdayız, bugün doktor antibiyotik verdi başka bişe vermedi, ne yiyor ne içiyor çok acıyor :( uykuda yok ateşte var
66arasim Birbebekkkbircicek Karbonatlı suyla temizleyin zor oluyo ya biz dayanamıyoruz ona çocuk nasıl dayansın kuzum
Dilmah Yeğenimde de çıktı doktor en büyük ilaç karadut özü demişti bol bol kullanabilirsin bir sakınca yok
babyandmom1 Birbebekkkbircicek bize doktor bir ilaç yazmıştı eczanede özel satılıyordu onu yapmadan önce karbonatlı su ile siliyordum sonra ilacı sürüyordum. Ama çok zor oluyor yapmak çünkü acıdan ağzını açtıramıyordum yapabiliyorsanız en azından karbonatlı su ile temizleyin.