Merhaba anneler. Memnun kaldığınız biberon önerisi alabilir miyim? Meme reddi yapmayacak en azından anne memesine yakın özellikte olan.. Philips avent almıştım hiç memnun kalmadım.. Birde bebedor kullandım. Lansinoh düşünüyorum şimdi.. Diğer markalar çok pahalı alsam memnun kalır mıyım bilmiyorum..